Thursday, November 24, 2011

selamat ulang tahun.....

19.11.2011...
Tarikh yang amat bermakna utk aku....sbb pada tarikh nie laa aku dilahirkan oleh ibu ku...tp bukan taun 2011 laa..hehehe...sayu aty nie bila ingat balik ape yg terjadi pada taun lepas...yelahh...di tarikh yg keramat nie laa aku putus ngan insan yg 7taun dah bersama aku...susah senang ngan aku...tapi aku x salahkan sape2 pon..mungkin nie dah di tentukan..dan juga mungkin salah kami berdua jugak....hihihi...kita merancang..ALLAH menentukan....tapi xpelaa..tuh cite taun lepas..cite taun nie lain skit...sbb aku masih ada kawan2 aku yg sentiasa ade bila aku perlukan dorang....byk ucapan yg aku dapat kat FB...x kisahla kawan alam maya pon..janji kawan...dari besfrenz aku sendiri...mmg happy la aku taun nie...dan semestinya dari insan yg amat aku sayang sorang nie...sape ek..?? sape lagi lau bukan my love...firdaus....walupon dye bukan yg pertama wish..tapi dye la yg pertama bagi aku "present"....hehehe...sebenarnya aku macam dah dapat rase taw..yg aku akan dapat something dari dye...hihihi...tp aku wat biase je laa..hehe...then pagi 20.11.2011 aku dapat barang tuh....hehe...siyes....mmg aku terharu sgt2....:') mekasih sayang.....:)


taadaaa....hehe...nie la dye bagi kat aku..chantek x?? chantek an..hihihi...aku taw nape dye bagi aku rantai..sbb dye xnak aku pakai rantai lama...yg lama tuh rantai yg ex aku bagi...dye jeles sebenarnye...huhuhu....akan aku pakai rantai nie sampai bila2.... :) dye juga ada bgtaw..yg aku sorang je awek dye yg dye bagi rantai loket "love"...yg lain2 xpenah dye bagi cmnie...so that mean i'm lucky gurlz rite...?? hehe..love u sayang..... 

No comments:

Post a Comment