Thursday, October 06, 2011

06<>9<>2011 (KHAMIS)

Arynie ary yg menyedihkan bagi aku..petang tadi aku dapat berita yg my dear kena tahan wad sebab demam dye makin teruk then toser dlm tekak makin bengkak. Xsenang duduk aku di watnye. Yelaa..aku dahla jauh..sah2 aku xdapat nak jenguk dye..lau ikot aty nieh..mmg aku drive g sane..tp pk2 balik..xbleh2..mula2 aku ragu2 gak taw..sbb bila aku kol,suara dye x cam orang sakit pon..huhuhu..pastuh aku try msg mak dye..tp jawapan dari mak dye agak memedihkan aty aku...so aku wat xtaw je laa..aku bukan ape takut dye tipu aku je..dulu pon aku penah kena tipu gini..so aku haty2 laa..then aku dok msg2 ngan dye..aku mintak pic dye sebagai bukti..hmm..dye anta..mmg btol dye dok terbaring dlm wad...huhuhu..so aku caye laa..aku nak sgt jaga dye...tp..ku x berdaya..huhuhu...xpe2..dye ade nurse yg jaga. Aku hanya mampu berdoa agar dye kembali sembuh cam biase. Aku rase berasalah sgt sbb dye nieh lain skit. Lau dye tensen n tertekan serta penat dye akn demam. Sbb yg slalu wat dye tensen..aku laa...huhuhu.. sbb tuh aku rase bersalah sgt2..aku harap dye x ape2..aku xnak dye sakit2 camnie..aku risau...
SEMOGA CEPAT SEMBUH SAYANG....

sayangemptysamaemptykamooemptyrinduemptysamaemptykamooemptycintaemptysamaemptykamoo

No comments:

Post a Comment